Automatisch doorstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Na één of andere update, kan ik niet weglopen wanneer ik de computer aan zet. Ik moet wachten tot het tabblad met mijn naam er op verschijnt en dan op enter drukken omdat ik geen password ingesteld heb. Is er een methode om dit uit te schakelen, zodat de computer direct doorstart?

ga in veilige modus opstarten en kijk of er bij >configuratiescherm> gebruikers en kijk of er een wachtwoord op je naam staat

Dat zei ik al, er staat geen wachtwoord bij mijn naam. Ik sta wel als beheerder van de computer maar ook daar geen wachtwoord.

Dank je Puppie, ik denk dat dit de oplossing is. Op het moment dat ik opnieuw opgestart heb zal ik het zien en het laten weten.

Drama

Dit is uitgelopen op een drama. Ik kreeg bij het opnieuw opstarten een blauw scherm, met daarin de tekst: Bezig met het maken van persoonlijke instellingen voor internet explorer. Daarna verdween mijn hele persoonlijke scherm en kwam het windows scherm tevoorschijn. alle instellingen waren verdwenen. Ook de mail uit Outlook. Ik moet opnieuw alles instellen ook de e-mailaccounts. Gelukkig heb ik net gisteren een back up gemaakt van alle mail, anders was dit op een fiasco uitgelopen. Het schijnt dus voor mijn computer niet te werken. Ik moet nu opnieuw alles gaan aanmelden en instellen. :(

Dit is uitgelopen op een drama. Ik kreeg bij het opnieuw opstarten een blauw scherm, met daarin de tekst: Bezig met het maken van persoonlijke instellingen voor internet explorer. Daarna verdween mijn hele persoonlijke scherm en kwam het windows scherm tevoorschijn. alle instellingen waren verdwenen. Ook de mail uit Outlook. Ik moet opnieuw alles instellen ook de e-mailaccounts. Gelukkig heb ik net gisteren een back up gemaakt van alle mail, anders was dit op een fiasco uitgelopen. Het schijnt dus voor mijn computer niet te werken. Ik moet nu opnieuw alles gaan aanmelden en instellen. :(

Probeer is een systeem herstel punt.. Als de punten er nog wel zijn.. Kreeg je ook een melding dat je account mogelijk beschadigt was enzo?

In eerste instantie is het herstellen mislukt. Ik heb toen de computer in de veilige modus opgestart en opnieuw een systeemherstel geprobeerd. Dit lukte. Gelukkig. Ik ben bang dat ik dit niet nog een keer probeer, tenzij iemand een andere oplossing weet. Dit kon jij natuurlijk ook niet voor zien Puppie!!:)

In eerste instantie is het herstellen mislukt. Ik heb toen de computer in de veilige modus opgestart en opnieuw een systeemherstel geprobeerd. Dit lukte. Gelukkig. Ik ben bang dat ik dit niet nog een keer probeer, tenzij iemand een andere oplossing weet. Dit kon jij natuurlijk ook niet voor zien Puppie!!:)

Dus de systeem herstel punt heeft geholpen?

Ja, gelukkig wel. Ik moet nu dus weer gewoon enter geven na het opstarten, maar dat doe ik liever dan dat ik alles kwijt ben :p

Hmmm vreemd dat je alles kwijt was......
Dat is niet normaal.....en nee zoiets zou ik dus niet opzettelijk aan iemand toespelen.
Normaal heeft XP-PC toch wel een juiste uitleg.

ik ga nog even verder kijken....

Hmmm vreemd dat je alles kwijt was......
Dat is niet normaal.....en nee zoiets zou ik dus niet opzettelijk aan iemand toespelen.
Normaal heeft XP-PC toch wel een juiste uitleg.

ik ga nog even verder kijken....

dat is toch al niet meer nodig? 't is toch al opgelost?

Heb je wel het goede account opgegeven, Blacksheep?
Dit klinkt alsof je het account wat ervoor zorgt dat je je aan moest melden in de eerste plaats, automatisch liet aanmelden.

Doorloop de stappen nog een keer en wees er zeker van dat wanneer je op de knop klikt, jouw naam in het scherm staat.
attachment.php

attachment.php

dat is toch al niet meer nodig? 't is toch al opgelost?
Lees even goed, het probleem is helemaal nog niet opgelost :).

Bijlagen

• naam.png
    naam.png
    8,8 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan