• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch doorvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis V

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Als je 1 2 3 invult, dit selecteert en daarna in een kolom naar benden trekt, telt Excel
automatisch door. :thumb: Hartstikke mooi natuurlijk.

Na deze actie verschijnt er een blauw vakje naast de laatste kolom en kan je eventueel
nog meer selecteren, onder andere cellen kopieeren.

En dit laatste zou ik graag automatisch willen laten doen door Excel, zonder een extra muisklik, aangezien het bestand bestaat uit meer als 20.000 regels.

Is dit mogelijk? :confused:

Hallo,

Ik begrijp het niet helemaal. Wil je dat Excel weer opnieuw gaat tellen? Dus 123 123 123 etc. Dan moet je de CTRL-toets ingedrukt houden.

En dit laatste zou ik graag automatisch willen laten doen door Excel, zonder een extra muisklik, aangezien het bestand bestaat uit meer als 20.000 regels.
Wat is het probleem van 1 muisklik om 20.000 regels aan te passen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Probeer ook eens door te voeren met je rechtermuisknop ipv met de linker.
Dan krijg je ook een optie scherm na het doorvoeren - waaronder cellen copieren.

20.000 regels waar de dubbele nummering gelijk getrokken moet worden na het samenvoegen van 5 verschillende bestanden met dezelfde gegevens.
Elke muisklik die dan niet hoeft te worden gedaan scheelt tijd.

Maar met de Ctrl heb je wel de juiste oplossing aangeboden. :thumb:
Bedankt! :cool:

Maar met de Ctrl heb je wel de juiste oplossing aangeboden. :thumb:
Bedankt! :cool:
Graag gedaan.

Als hiermee je vraag beantwoord is, dan gaarne de vraag op opgelost zetten.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan