automatisch e-mail verzenden via outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimsco

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een database in access en heb het nu zo geprogrammeerd dat ik via de database automatisch emails kan verzenden naar contactpersonen dat in de database staan opgeslagen.
Alleen wat ik niet weet is hoe ik automatisch een bijlage eraan kan toevoegen.
Want het zit namelijk zo dat ik de maandelijkse nieuwsbrief toe wil voegen aan de mail.

Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort...maar mocht iemand het weten of mochten er misschien suggesties zijn waar ik deze vraag wel kan plaatsen...Let me know ;)

Alvast bedankt!......:thumb:

Groeten,

Jimsco

Heb het al opgelost :D

jimsco zei:
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een database in access en heb het nu zo geprogrammeerd dat ik via de database automatisch emails kan verzenden naar contactpersonen dat in de database staan opgeslagen.
Alleen wat ik niet weet is hoe ik automatisch een bijlage eraan kan toevoegen.
Want het zit namelijk zo dat ik de maandelijkse nieuwsbrief toe wil voegen aan de mail.

Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort...maar mocht iemand het weten of mochten er misschien suggesties zijn waar ik deze vraag wel kan plaatsen...Let me know ;)

Alvast bedankt!......:thumb:

Groeten,

Jimsco

Hallo, zou je mij aub kunnen laten weten hoe ik het voor elkaar krijg om automatisch een email te versturen naar een bepaald persoon op het moment dat ik een nieuwe record in een MS Access-dbase heb ingevoerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan