Bij het ontvangen van een uitnodiging wordt vaak de netto tijd genomen.
Om te voorkomen dat er direct andere besprekingen aansluitend worden gepland ben ik op zoek naar een mogelijkheid om bij het maken van nieuwe afspraken of het accepteren van uitnodigingen er een mogelijkheid is om aan te geven dat je extra tijd (vb. 15 minuten) voor en/of na de bespreking zou willen reserveren.
Hierdoor krijgt de uitgenodigde altijd de netto tijd binnen (vb. bespreking van 9:00 tot 10:00) maar kan je bij het accepteren zelf bepalen dat je nog tijd (vb. 15 minuten) voor en/of na de bespreking wilt reserveren. De totale gereserveerde tijd wordt dan als volgt in Outlook agenda: 8:45 tot 10:15
Dit om te voorkomen dat ik voor alle afspraken een extra uitnodiging voor en na de bespreking moet zetten.
Om te voorkomen dat er direct andere besprekingen aansluitend worden gepland ben ik op zoek naar een mogelijkheid om bij het maken van nieuwe afspraken of het accepteren van uitnodigingen er een mogelijkheid is om aan te geven dat je extra tijd (vb. 15 minuten) voor en/of na de bespreking zou willen reserveren.
Hierdoor krijgt de uitgenodigde altijd de netto tijd binnen (vb. bespreking van 9:00 tot 10:00) maar kan je bij het accepteren zelf bepalen dat je nog tijd (vb. 15 minuten) voor en/of na de bespreking wilt reserveren. De totale gereserveerde tijd wordt dan als volgt in Outlook agenda: 8:45 tot 10:15
Dit om te voorkomen dat ik voor alle afspraken een extra uitnodiging voor en na de bespreking moet zetten.