Automatisch formulier maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joas

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2010
Hoi allemaal,

Graag zou ik een soort bedrijfje op willen starten zoals www.gratiszonnebril.nl (ik ben niet degene die de site beheert/contact mee heeft, dit is dus geen reclame!). Nu heb ik ontdekt dat ik de enqu�tes van www.affiliatepartners.nl af kan halen. Als je het voorbeeld van de zonnebril gebruikt, dan vult iemand zijn adresgegevens in, daarna de enqu�te, en daarna wordt de zonnebril verstuurd, gesponsord door de partners van die enqu�te. Nu wil ik ervoor zorgen dat niemand op mijn site zijn adresgegevens in kan vullen zonder de enqu�te in te vullen. Dit zou in principe wel kunnen, aangezien ik geen akkoord kan krijgen van affiliatepartners ivm. privacy. Kan ik hiervoor iets van een scriptje maken? Verstand van programmeren heb ik nog niet.

In iedergeval heel erg bedankt!

Groetjes Joas

Dat kan zeker, één collega en ik zijn met iets soort gelijks bezig, afhankelijk van hoe uitgebreidt je het wilt kan het aardig (f woord) ingewikkeld worden.

gezien hje nog nietzoeen verstand hebt van programeren raad ik het aan om iemand te zoeken om mee samen te werken of een goede tutorial door te nemen.

voor deze laatste stel ik voor dat je hier kijkt: http://www.w3schools.com, hier van heb ik het geleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan