automatisch gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom25

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
119
Heeey,


Ik heb thuis een webpagina: http://www.dmserverstats.servertom.nl/vsp.php?mode=web . Hier moet je een code invullen en eronder een wachtwoord. Nu wil ik dat de computer dit automatisch doet om het uur (want als je dan verder gaat gaat hij iets updaten). Nu wou ik vragen hoe dat moet. Ik heb iets gehoord van cron, maar ik wil iets voor windows.

Iemand?


Gr,
Tom

Dankje :thumb:
 
misschien is het wel handiger als je eerst deze fout weghelpt:
Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /var/www/web5/web/vsp.php on line 401

waarschijnlijk moet je daarvoor de safe mode uitzetten
 
Ik denk niet dat dit echt iets met deze vraag te maken heeft.
 
Ik gebruik AutoIT om mijn pc automatisch dingen te laten doen. Je zult je wel een klein beetje in de code moeten verdiepen (het blijft programmeren), maar dan doet ie het ook (als je het goed doet dan :p) Het is hier te downloaden: klik, en hier kun je tutorials/uitleg vinden: klik.

Ik zal zo even een voorbeeldje van mij laten zien.

Code:
BlockInput(1)                                                                gebruiker kan niks met muis en toetsenbord doen
MouseClick("left", 36, 879)                                            klik op "start"
MouseClick("left", 333, 618)                                          klik op "verbinding maken"
WinWaitActive("Verbinding met ")                                  wacht op het venster
Send("D")                                                                    Onze routernaam begint met "DV", dus bij het intypen van DV selecteerd hij deze
Send("V")
Send("{ENTER}")                                                          verbinding maken
WinWaitActive("Verbinding met ", "De persoon")             wachten op het volgende venster, met in de titel "Verbinding met" en in de tekst in het venster "De persoon".
Send("dit is dus onze beveiligingscode")                         voer de beveiligingscode in
Send("{ENTER}")
WinWaitActive("Verbinding met ", "Deze")                      wacht op het venster totdat er verbinding is gemaakt
Send("{ENTER}")                                                          venster afsluiten
BlockInput(0)                                                               gebruiker mag zijn toetsenbord/muis weer gebruiken.

De blockinput kan opgeheven worden door de ctrl+alt+del combinatie. Dit is handig zodat het programma rustig zijn werk kan doen zonder dat de gebruiker wat doet (venster wegklikken, extra letters etc.) Het script wordt opgeslagen als "au3" bestand, wat je met de meegeleverde editor kun openen en uitvoeren, en deze kan gecompileerd worden naar een "exe" bestand. Het is vooral een beetje uitproberen, nieuwe commando, en weer uitproberen. Succes!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan