MartijnLiempde
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2016
- Berichten
- 100
Goedemorgen mensen,
Ik ben bezig om een excel document te maken voor mijn werk.
In het tabblad Lege Werkorder moet ik nu nog alle gegevens met de hand invullen (zoals klantnaam, telefoonnummer, adres, noem maar op.)
Ik zou dus graag willen dat ik in de sheet Lege werkorder bij de cel "klantnaam" een Pull-Down menutje krijg met hetzelfde pull-down filtertje als in de sheet Klantenbestand en dan de kolom "bedrijfsnaam"
Ik wijs hier een klantnaam toe aan de cel en hij vult het adres, het telefoonnummer, de werklocatie allemaal automatisch in van die desbetreffende klant.
Ik heb hier al 2 weken op lopen Kl*ten maar ik kom er niet in uit.
Iemand die me hier mee op weg zou helpen zou echt een held zijn (heb namelijk op mijn werk beloofd dat ik dit wel even zou maken
hieronder het document
alvast heel erg bedankt
Bekijk bijlage VB.xlsx.xlsb
Ik ben bezig om een excel document te maken voor mijn werk.
In het tabblad Lege Werkorder moet ik nu nog alle gegevens met de hand invullen (zoals klantnaam, telefoonnummer, adres, noem maar op.)
Ik zou dus graag willen dat ik in de sheet Lege werkorder bij de cel "klantnaam" een Pull-Down menutje krijg met hetzelfde pull-down filtertje als in de sheet Klantenbestand en dan de kolom "bedrijfsnaam"
Ik wijs hier een klantnaam toe aan de cel en hij vult het adres, het telefoonnummer, de werklocatie allemaal automatisch in van die desbetreffende klant.
Ik heb hier al 2 weken op lopen Kl*ten maar ik kom er niet in uit.
Iemand die me hier mee op weg zou helpen zou echt een held zijn (heb namelijk op mijn werk beloofd dat ik dit wel even zou maken

hieronder het document

alvast heel erg bedankt
Bekijk bijlage VB.xlsx.xlsb
Laatst bewerkt: