• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch het goede gemiddelde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Privento

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2007
Ja, ik weet dat het al een paar keer aan bod is geweest hier op het forum, maar ik kom er nog niet uit. Bij ons op school tellen soms de proefwerken 3 keer mee, maar soms ook 4 of 5.
Net als de SO's, die tellen 1 of 2 keer mee.

Ik heb het geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar dat hij automatisch het goede gemiddelde uitrekend. Ik las iets over marnix-formules oid, maar ja, wat dat is?

Hierbij het document (ik heb de opmaak overgenomen van een andere vraag die hier over ging).

Bijlagen

Hoi Privento,

Hoeft niet met matrixformules hoor. Het kan ook gewoon met SOM en AANTAL. Zie voorbeeld.
By the way. Zit jij op het Martinuscollege in Grootebroek? Daar heb ik namelijk ook op gezeten :-)

Groeten,
Richard

Bijlagen

Enorm bedankt Richard. Ik zit op het Ulenhof College in Doetinchem, waarom dacht je trouwens dat ik op die school zat?

Hoi Privento,

Als dit voorzetje al voldoende is (er zijn meer en elegantere manieren), dan mag je de vraag op Opgelost zetten.
De reden dat ik dat dacht, is omdat ik via Bestand > Eigenschappen zag dat de maker van het document 'Martinuscollege' heet. Kennelijk komt het origineel ergens anders vandaan.

Groeten,
Richard

Klopt, die had ik van iemand anders hier.
Ik zal hem op opgelost zetten.

Hallo PRIVENTO, je cijfertabel is klaar

Hallo PRIVENTO, je cijfertabel is klaar

Ik heb 'm net voor je gemaakt en volgens mij werk 't helemaal goed.

ik heb 'm hier maar ik kan je geen prive'berichten.

geef me je e-mail maar dan stuur ik, 'm daarheen.

ik ben net nieuw hier en zal nog wel ff moeten wennen.

fijne dag.

gr. Bibrozalo ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan