automatisch inbellen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
hoi, ik heb windows xp pro er opnieuw opgezet en mijn verbinding met xs4all adsl lite weer tot stand gebracht. Bennie had het hiervoor het zo ingesteld dat ik automatisch verbinding maakte, nu moet ik dat steeds zelf doen, weet iemand hoe ik weer kan veranderen?

Cora

Heb je al gekeken bij internet explorer, extra, internet-opties, tabblad "verbinding". Kijk eens of je aangevinkt hebt dat hij altijd je standaardverbinding kiest.

Je zal het wel goed bedoelen Tanja, maar ik weet heus wel dat Bennie overleden is, hij was een hele goede vriend van mij, anders zou mijn vraag ook nu hier niet staan lijkt mij, dan had ik het wel aan hem gevraagd.

Cora.

Was eigenlijk meer een reactie op Bruno. ;)

Maar heb je iets aan het antwoord? Of moeten we verder zoeken naar een oplossing?

Laatst bewerkt:
Ik moet nog steeds zelf inbellen, niet dat het nu zoveel moeite kost hoor, ik krijg een schermpje te zien en hoef alleen maar op verbinding maken te klikken, dus het is geen mega probleem of heel veel handelingen, het was alleen wel prettig dat het hiervoor automatisch ging. Als de oplossing eenvoudig is wil ik het graag proberen anders laat ik het maar zo. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.

Cora.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan