automatisch inbellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik heb adsl al een ruim een jaar maar nou vroeg ik me eigen af of het ook automatisch kan inbellen onder XP ?

Al vast bedankt
Thea

Maak een snelkoppeling en zet die in de map "Opstarten".

Klik met de rechtermuisknop op het icoontje waar je normaal op klikt op verbinding te maken, kies "Kopieeren" , klik met rechts op "Opstarten", kies "Plakken".

Als je nu je pc opstart wordt direct de verbinding opgestart.

Ja dat doet hij maar hij maakt geen verbinding alleen het eigenschappen voor verbinding komt te voorschijn maar hij maakt geen verbinding.

Alvast bedankt Thea

Heb je dan wel de goede snelkoppeling gemaakt?

Groetjes,
Bennie

Ga naar het configuratiescherm / inbelnetwerk, maak van je inbelicoon een snelkoppeling, zet die in de map opstarten.

Zo moet ie het doen...

De snelkoppeling die je net al gemaakt moet je verwijderen uit de map opstarten.

Nou dat denk ik wel. Hij moet alleen nog weten dat hij het automatisch moet doen en dat krijg ik nog niet voor elkaar?

Groetjes Thea

Kijk bij eigenschappen van je verbinding, tabblad "Opties". Bij kiesopties kan je vinkjes weghalen.

Groetjes,
Bennie

Ja heb ik ook geprobeerd maar hij maakt geen verbinding heb verschillende vinkjes aan en uit gezet maar het heeft geen enkel verschil.

Dan vrees ik dat je een verkeerde snelkoppeling hebt gemaakt:confused: .... Als je die snelkoppeling gewoon eens op het bureaublad plaatst en daarop klikt, wat dan?

Groetjes,
Bennie

Ik heb de kopie snelkoppeling op het bureaublad gezet en als ik daar op klik dan kan hij geen verbinding maken .

Dan heb je dus een verkeerde snelkoppeling gemaakt:) Maak via netwerkverbindingen een nieuwe verbinding aan (neem alle instellingen van je oude verbinding over). Geef die een andere naam en probeer het opnieuw.

Groetjes,
Bennie

Heb weer een nieuwe verbinding gemaakt en geprobeerd maar hij maakt geen verbinding. Ik heb ook een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad en als ik daar op klik maakt hij verbinding maar niet automatisch bij het opstarten.

Ik begrijp er niets van. Bij mij werkt het correct. Waarom precies wordt er geen verbinding gemaakt? Eerst zei je dat de snelkoppeling geen verbinding maakte (op het bureaublad) daarna heb je een nieuwe snelkoppeling gemaakt en deed die het wel. Wat was eigenlijk verschil? De snelkoppeling op het bureaublad die het nu wel doet, is dat wel dezelfde snelkoppeling die in de map opstarten staat?

Groetjes,
Bennie

Als de snelkoppeling, die op je buroblad staat, wel goed werkt, zet je die in de map 'Opstarten'

Ja hij doet het. Was vergeten de oude koppeling uit de map te halen.
Sorry maar ik wil iedereen heel hartelijk danken voor het advies en ben zeer blij met jullie en de site!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan