Automatisch inloggen op div.sites lukt niet (meer)

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Op diverse sites had ik voorheen "automatisch inloggen" aangevinkt en zodra ik de site opende, was ik inderdaad ingelogd. Sinds enige tijd echter lukt dit niet meer. Telkens opnieuw moet ik inloggen.
Het is zo dat ik een paar weken geleden IE 8 geinstalleerd heb, daarvan spijt kreeg en het weer verwijderd heb. Nu werk ik weer gewoon met IE 7. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft ? Ik heb al begrepen dat cookies ermee te maken ( kunnen ) hebben. Helaas heb ik er zelf te weinig verstand van om hiermee verder te kunnen.
Wie kan me helpen ?

Op diverse sites had ik voorheen "automatisch inloggen" aangevinkt en zodra ik de site opende, was ik inderdaad ingelogd. Sinds enige tijd echter lukt dit niet meer. Telkens opnieuw moet ik inloggen.
Het is zo dat ik een paar weken geleden IE 8 geinstalleerd heb, daarvan spijt kreeg en het weer verwijderd heb. Nu werk ik weer gewoon met IE 7. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft ? Ik heb al begrepen dat cookies ermee te maken ( kunnen ) hebben. Helaas heb ik er zelf te weinig verstand van om hiermee verder te kunnen.
Wie kan me helpen ?

Ook ik zit sinds een aantal dagen met dit probleem, heb jij de oplossing?
Al 2 dagen lang bijna alle (niet de juiste) opties geprobeerd.
Probleem doet zich voor in IE en Firefox, voorheen werkte beide probleemloos met aut.
inloggen.
Ik ben ten einde raad:evil:Help aub

Ik zit nog steeds met dit probleem. Niemand op dit forum schijnt te weten hoe dit evt. op te lossen is of waar het aan kan liggen :p
Dus hopelijk komen er deze keer reacties die ons misschien vooruit kunnen helpen.
Hoe spijtig ik het ook voor jou vind, ik ben toch blij dat ik niet de enige ben met dit probleem ! :o

Hoi Han,

Het lijkt erop dat ik gevonden heb waar het in zit, heb alleen geen idee waardoor de vernadering is gekomen.

Open "Configuratiescherm" >>>open "Beveiliging">>>open "Internet options">>Ga naar tabblad "Content/Inhoud">>>klik bij "Auto complete" op Settings">>>vink het 3e en 4e vakje aan.
Laat weten aub of dit jouw probleem oplost:D

Probleem breidde zich uit, in Firefox ineens geen favorieten meer in de balk?????Importeren lukt 1 malig, na afsluiten weer favorieten weg.
Firefox ge deinstalleerd en alles opnieuw, nu werkt het naar behoren.....maar voor hoel ang

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt voor je reactie !
Ik heb de instellingen aangepast die jij adviseerde. Maar het blijft grillig ; weliswaar onthoudt hij bij sommige sites ( niet alle ) nu wel mijn gebruikersnamen en wachtwoorden, of vult deze automatisch aan als ik ze invul, maar automatisch inloggen doet hij bij geen enkele site, terwijl ik bij div. sites aangevinkt heb "log mij automatisch in bij ieder bezoek". Het rare is ook dat ik zoals gezegd bij een bepaalde site aangevinkt heb "log mij automatisch in bij ieder bezoek", maar als ik dan opnieuw op deze site aankom, is het vinkje weer weg :mad:
Ik snap er geen biet van.....

Oei, maar je hoeft nu niet meer steeds al je gegevens in te voeren.
Nu de rest nog

Deze vraag is dus nog steeds niet opgelost en ik heb ook last van dit probleem. Ik draai windows 7 en IE8 en heb de problemen eigenlijk alleen maar ondervonden met deze browser. Heeft iemand anders toevallig nog een idee hoe dit opgelost kan worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan