Automatisch inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

royverge

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Berichten
12
Het is al een lange tijd geleden dat ik hulp nodig had, en was hier ook mijn inlog gegevens kwijt, heb dus een nieuwe aangemaakt.

Na bij internet opties eens alles te hebben verwijderd, onthoud mijn browser geen inloggegevens meer.
Dus voor mijn blogs moet ik nu telkens mijn naam en wachtwoord ingeven, waar het vroeger al ingevuld was. en bij mijn e mail onthoudt hij het bv. wel (instellen voor automatisch aanvullen staat aangevinkt-Extra-internet opties-tab Inhoud-)
Ik heb al het een en ander nagezien, maar kan geen verbetering maken.
Ik werk met win 7- IE8.
Misschien iemand een idee?
 
Hallo royverge.

Ik denk dat het zo kan. Bij mij is het gelukt. Heerlijk om niet steeds je mailadres te hoeven invullen. Ik heb alleen de Feeds niet aangeklikt. Die gebruik ik niet.

Dus Internet Explorer.
Open internet explorer en ga naar extra en dan onderaan het uitklapmenu staat internet opties. Open de internet opties en ga dan naar de tab inhoud. Daar klik je bij automatisch aanvullen op de knop instellingen. Zorg dat alle vakjes aangevinkt zijn en sluit alles af met de ok knop. Voor de zekerheid Internet Explorer sluiten en weer openen.

Lukt het niet zo dan kun je het gewoon terugdraaien. Laat eens weten of het opgelost is.
 
Zoals ik al aangaf in mijn post, weet ik deze weg al, maar zo lukt het dus niet.
Bedankt.
 
:eek: oke dan is er wat anders aan de hand, want bij lukt het dus wel.
Het kan zijn dat je een Google-account hebt met een ander adres (geen gmail) en dat je een Gmailaccount hebt met daaraan automatisch een Google-account aan gekoppeld. Dit zijn dus 2 verschillende Google accounts. Je kan een bestaande Gmailaccount niet koppelen aan een bestaande Google account. ;)
 
Mijn Google account is ook mijn email van Google.
Nu, zo'n drama is het niet, dan dus maar telkens opnieuw ingeven, zal er niet van doodgaan ;-)
Bedankt voor de aandacht en hulp
 
Mijn Google account is ook mijn email van Google.
Nu, zo'n drama is het niet, dan dus maar telkens opnieuw ingeven, zal er niet van doodgaan ;-)
Bedankt voor de aandacht en hulp

Vraag even opgelost.
Oke graag gedaan.:thumb:
 
Was plots opgelost, wat ik nu juist gedaan heb, weet ik niet, maar het gepruts heeft schijnbaar geholpen, mag gesloten worden; ook nog bedankt.
 
Oke thanks for the feedback. Hahaha. Lol. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan