• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch invoeren van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan53

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Ik maak elke week een urenbriefje.
Nu wil ik wanneer ik verlof heb, dat deze verlofuren automatisch bijgehouden worden in mijn vakantie-urenstaat. Zie bijgaande map.(wordt nu handmatig ingevuld).
Het selectieveld is het veld onder 'order' in de weekstaat.
Elke week maak een kopie van mijn weekstaat en wordt in dezelfde map geplaatst met het nieuwe weeknr.
Wie kan me helpen??

Bijlagen

Beste johan53 ;)

Deze urenkalender in niet zo goed opgesteld ! :confused:

* Deze kalender is goed voor 1 jaar, uw weeknummers is voor dit jaar goed maar voor volgend jaar kloppen uw weeknummers dan niet meer.

* Horizontaal zoeken kan niet in je voorbeeld omdat je in je tabbladen niet werkt met datums, maar gewoon met weekdagen.

Maar ik heb een oplossing proberen te maken met wat aanpassingen.

In tabblad "2008" heb ik in kolom A maandnummers geplaatst voor te zoeken.
Ook formules geplaatst in rij september zie ronde omcirkeling.
Op tabblad "week 36 en 37 heb ik de weekdagen in datums gezet en dan in celeigenschappen op maandag tot en met zondag geplaatst voor te kunnen zoeken.
Enkel zoekt hij hier in 1 kolom waar De N staat.

Ook in cellen AH5 en AJ5 zit er een fout in ,deze is nog niet weggewerkt dat is voor U.

Zie bijgevoegd bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan