Hallo,
Ik ben bezig met het opzetten van een matrix. Doordat er variabele in deze matrix
aanwezig is die bekend is veranderen de uitkomsten. Nu wil ik dat deze uitkomsten
automatisch in een volgende tabel met de verschillende resultaten gezet wordt.
Ik heb uitgevonden hoe ik een cel door een druk op de knop verschillende waardes kan
laten invullen (oftewel de variabelen worden 1 voor 1 ingevuld). Nu moet ik alleen de
waarden nog tussendoor kunnen opslaan in een tabel met resultaten.
Ik heb een voorbeeldje gemaakt van een kleine matrix met een variabele v, door op de
knop v te drukken wordt voor v 1, 2 en 3 ingevuld (hij eindigt weer bij 1). Kan iemand mij
helpen met een code om de resultaten bij 1, 2 en 3 in de tabel te zetten, deze tabel staat
op een andere tab.
Om v automatisch in te laten vullen heb ik onder de knop v de volgende code geplaatst:
Private Sub CommandButton1_Click()
Range("B1").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "1"
Range("B1").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "2"
Range("B1").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "3"
Range("B1").Select
End Sub
Mocht er iets niet duidelijk zijn laat het me dan weten,
alvast bedankt
Ik ben bezig met het opzetten van een matrix. Doordat er variabele in deze matrix
aanwezig is die bekend is veranderen de uitkomsten. Nu wil ik dat deze uitkomsten
automatisch in een volgende tabel met de verschillende resultaten gezet wordt.
Ik heb uitgevonden hoe ik een cel door een druk op de knop verschillende waardes kan
laten invullen (oftewel de variabelen worden 1 voor 1 ingevuld). Nu moet ik alleen de
waarden nog tussendoor kunnen opslaan in een tabel met resultaten.
Ik heb een voorbeeldje gemaakt van een kleine matrix met een variabele v, door op de
knop v te drukken wordt voor v 1, 2 en 3 ingevuld (hij eindigt weer bij 1). Kan iemand mij
helpen met een code om de resultaten bij 1, 2 en 3 in de tabel te zetten, deze tabel staat
op een andere tab.
Om v automatisch in te laten vullen heb ik onder de knop v de volgende code geplaatst:
Private Sub CommandButton1_Click()
Range("B1").Select
Range("B1").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "2"
Range("B1").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "3"
Range("B1").Select
End Sub
Mocht er iets niet duidelijk zijn laat het me dan weten,
alvast bedankt