• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch invullen sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joli4213

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
5
Beste

De vraag van mijn directie is of ik de file waarvoor ik al eens hulp kreeg kan automatische ingevuld krijgen afhankelijk van de gekozen lokaalgroep en het lokaaltype.

Even verder uileggen:
1- Het is de bedoeling dat de gebruiker van het formulier enkel bovenaan de hoofding invult.
2- afhankelijk van de gekozen lokaalgroep en het lokaaltype zouden verschillende vakken in de fiche automatisch ingevuld moeten worden.
3- op dit ogenblik heb ik dat in een excel formule gezet door middel van vert.zoeken en verschillende tapbladen met databases.
4- het zou wel handig zijn mocht ik dit ook kunnen programmeren via VBA.

Als er meer uileg nodig is voor mijn vraag laat het grust weten he.
Alvast bedankt voor de hulp die ik al kreeg en hopelijk ook voor de hulp die ik deze keer opnieuw zal krijgen.

Johan
 

Bijlagen

  • variabele_lokaalfiche 06-2011test.xlsm
    87,2 KB · Weergaven: 25
Met dit vb gaan we niet veel verder geraken, vrees ik.
Welke vakken moeten ingevuld worden en waar staat alle benodigde data voor het invullen ?
 
Via de eerste file kan je de andere sheets met date zichtbaar maken.
De gegevens die ingevult moeten worden staat op deze datasheets
Het is niet dat alle cellen telkens ingevuld moeten worden onder de verschillende rubrieken.
Het aantal in te vullen cellen hangt af van de gekozen lokaalgroep en het lokaaltype

In de hoop u van de juiste info voorzien te hebben.
 
Een formule kan je altijd plaatsen waar en wanneer je wil, wil je echter gaan programmeren dan moet je echt wel op voorhand weten waar, wanneer en hoe je de data wil gaan plaatsen. Dan zal je dus echt wel van naadje tot draadje moeten gaan uitleggen wat je wil bereiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan