• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch kopiëren na behalen criteria

Status
Niet open voor verdere reacties.

FredVe1

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2017
Beste,

Heb al verschillende website bezocht maar nog geen passend antwoord gevonden. Momenteel zit ik een beetje vast met mijn excel. Ik ben dan ook een echte newbie.
Ik ben momenteel aan het werken aan een soort van blessuremonitoring tool voor mijn club.
Het is de bedoeling dat er, iedere keer ik een iemand toevoeg in Blessuremonitoring tabblad en deze tot de a-kern behoort (kolom F), de hele rij van deze persoon automatisch gekopieerd wordt naar het aparte werkblad a-kern.
Kunnen jullie mij hierbij helpen (hopelijk is het duidelijk)? Ik ga ervan uit dat ik een macro nodig heb?

Alvast mijn eeuwige dank :)!

Schermafbeelding 2017-03-14 om 10.32.43.png

Macro niet perse nodig denk ik. Als je een voorbeeld excelbestand plaatst krijg je wellicht ook nog aangegeven hoe....

Wat is er mis mee om een filter te zetten op kolom F?

Dat filter je zo de A-kern uit de lijst zonder moeilijke toestanden.

Dit omdat dit om de persoon van de a-kern enkel toegang zal krijgen tot het a-kern tabblad (dmv een paswoord). Een filter is inderdaad een optie, maar dan ziet iedereen alles. Aangezien het medische informatie is wens ik dit gescheiden te houden.

Hou in het achterhoofd dat excelbeveiliging niet zoveel voorstelt...

Voor de rest: bekijk bijlage eens.

Bijlagen

Eerst en vooral bedankt! Zou het een betere optie zijn mocht ik deze selectie kopiëren naar een ander excel bestand ipv een ander tabblad? Is dit mogelijk?
Graag had ik dit gedaan per team.

Met vriendelijke groeten,

Frederic

Je kan de lijst ook in een nieuw excelbestand maken, maar dat heeft ook weer nadelen. Zou ik niet voor kiezen.

Als je het toch moet distribueren zou ik opteren voor (zoals je zelf ook al opmerkt) de waarden uit de tabel kopiëren of afdrukken naar pdf. Of accepteren dat de beveiliging niet 100% is natuurlijk.

Beste,

Waar kan ik vinden hoe u dit gedaan heeft? Kwestie dat ik dergelijke procedure kan herhalen voor andere teams.
Nogmaals Bedankt voor alles!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan