• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch lege rijen verwijderen/verbergen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aeon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Aeon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Is het mogelijk om de lege rijen (waar niets is ingevuld in kolom C en D) automatisch te verwijderen/verbergen, maar dan alleen boven de laatst ingevulde waarde in C en/of D.

Alle rijen daaronder moeten nog wel blijven staan, anders kan er niets meer ingevuld worden... dus autofilter heeft geen zin...

iemand?

Bijlagen

dus autofilter heeft geen zin...

Neen??? Zeg dat niet tegen iemand als mij want dan krijg je gegarandeerd een oplossing met hetgeen dat zogezegd niet kon :D

In E2:

Code:
=EN(AANTAL.LEGE.CELLEN(C2: D2)=2;AANTAL(C3: D$33)>0)

Voer door naar beneden en filter op die kolom.

Wigi

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok ok, dat kan dus wel :) Maar het is nog steeds niet helemaal wat ik bedoel, want nou moet ik het iedere keer handmatig filteren, en ik zou het graag automatisch willen

In ieder geval bedankt voor je antwoord en meedenken!

Dan zal je met een Worksheet_Change event moeten werken, en daarin de code zetten. Voorbeelden genoeg op het forum.

Is het mogelijk om de lege rijen (waar niets is ingevuld in kolom C en D) automatisch te verwijderen/verbergen, maar dan alleen boven de laatst ingevulde waarde in C en/of D.

Alle rijen daaronder moeten nog wel blijven staan, anders kan er niets meer ingevuld worden... dus autofilter heeft geen zin...

iemand?

Hoe doe ik dit nu horizontaal?

Mvgr
Thvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan