automatisch legen van verwijderde items

Status
Niet open voor verdere reacties.

basbgm

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
71
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment mijn pc eigenlijk dag en nacht aan, en ik wil graag dat als ik een bericht verwijder dat ie ook echt verwijdert wordt. ook de berichten die automatisch verwijdert worden moeten direct worden verwijdert ipv te blijven staan in de map verwijderde items. Automatisch verwijderen als het programma wordt afgesloten is geen optie omdag het programma altijd open staat.

Kan iemand mij helpen?

even wat specs:

Outlook express 6.0
3 Accounts
Berichtregels gebaseert op een aantal domeinen.(vandaar het automatisch verwijderen)

Groet Bas
 
Jah das natuurlijk voor het handmatig weggooien een oplossing, maar voor de automatisch gedelete berichten niet.

Is er iemand die een instelling weet of zelf een progje heeft gebouwd die alles die map leeggooit ?

Groet bas
 
Oh had het niet helemaal gelezen, sorry.
Maar bij berichtenregels zit toch ook de optie Permanent verwijderen? Dan komen de berichten toch ook niet bij Verwijderde items te staan?
 
het zit zo:

Ik heb een domeinnaam voor de jeugd verreniging aangemaakt. daar zitten 5 emailadressen bij. Ik heb nu 1 adress aangemaakt, namelijk *@jv... Hierdoor komt ales bij mij binnen. Nu hadden wij bedacht dat als we er nu eens een berichtregel op gooien dan zijn we het meest flexibel.

Alles war binnen komt onder het adres bestuur@jv.... forwarden naar 1@hotmail.com, 2@hotmail.com en 3@hotmail.com, en vervolgens verwijderen.

In de berichtregels zit geen optie om volledig te verwijderen. Alleen deleten of helemaal niet ophalen van de server en daar deleten. Maar ik moet het bericht wel binnen hebben om te kunen forwarden.

Ik hoop dat jullie het snappen.

Groet bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan