claesnickclaes
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2009
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
maar groente en fruit moet appart blijven en dat is juist de moeilijkheid
oke danku, als je het op gelost krijgt zeg je het maar
Gaat dit mss ook zonder dat je moet ingeven of hij moet gaan zoeken in het werkblad "fruit" of "groente"
Gaat dit mss ook zonder dat je moet ingeven of hij moet gaan zoeken in het werkblad "fruit" of "groente"
WAAROM dit halsstarrig vasthouden aan 'wat je ooit bedacht hebt' en niet gewoon meegaan met de hulp die je geboden wordt??? WAT kan er in vredesnaam mis zijn aan 1 blad maken met alle groenten, fruit en weet ik veel wat je nog meer hebt? Met zo'n instelling is het draadje hier vrees ik vlug afgelopen.... Dus sta open voor wat Trucker10 je biedt en kijk 'ns met open vizier of dat nou echt zo 'slecht' is als je denkt.maar ik wil het niet op een data base
Ik heb het in een ander programma gezien in excel maar dat waas helemaal beveiligd, dus je kon er geen formules zien
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.