Hallo!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing voor volgende probleem:
We hebben regelmatig een grote excell lijst vol met gegevens die naar bepaalde personen doorgestuurd moeten worden.
Detail van bepaalde zaken.
Nu moet ik deze altijd allemaal manueel kopieren, plakken in een mail in outlook en dan doorsturen ( Emailadres ook manueel ingeven. )
Heeft er iemand enig idee hoe we eventueel dit proces zouden kunnen automatiseren?
Dus ik zoek een tool, programma, tip ,... om gegevens uit een excell file automatisch naar een emailadres te laten versturen.
Bedankt voor jullie ervaring, feedback,...
Hopend op een eventuele oplossing..
Groeten,
Y
Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing voor volgende probleem:
We hebben regelmatig een grote excell lijst vol met gegevens die naar bepaalde personen doorgestuurd moeten worden.
Detail van bepaalde zaken.
Nu moet ik deze altijd allemaal manueel kopieren, plakken in een mail in outlook en dan doorsturen ( Emailadres ook manueel ingeven. )
Heeft er iemand enig idee hoe we eventueel dit proces zouden kunnen automatiseren?
Dus ik zoek een tool, programma, tip ,... om gegevens uit een excell file automatisch naar een emailadres te laten versturen.
Bedankt voor jullie ervaring, feedback,...
Hopend op een eventuele oplossing..
Groeten,
Y