• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch mailen en ingevulde gegevens van 30 files op 1 sheet overnemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DeliE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeliE

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2014
Beste forumleden,

Weten jullie misschien hoe ik het volgende kan realiseren?

Ik plak uit een systeem alle gegevens op "Sheet 1" (zie bestand). Ik wil daarna 2 dingen:

1: Automatisch alle rijen met Jennifer Jansen naar Jennifer mailen.

2: Jennifer plakt deze dossiernamen en nummers in een tabel en vult erachter in of bepaalde handelingen verricht zijn.
Deze gegevens wil ik dan graag 1 op 1 overnemen van alle collega's, dat moet dan resulteren in sheet "Aut. Overname".

Is dit mogelijk? Ik heb geen verstand van VBA maar ik ben heel erg leergierig en gedreven, hoop echt dat het lukt, alle hulp is welkom

Dank! Emrah

Bijlagen

Emrah,

Voor zo'n programma wordt meestal gebruik gemaakt van een heleboel kleine bestanden. Het bestand uit het systeem
wordt al dan niet met behulp van VBA onder verdeeld in een heleboel kleinere bestanden die worden rondgestuurd naar
de verschillende medewerkers, bijvoorbeeld op maandag, waarna de medewerkers bijvoorbeeld tot dinsdag 16:00 de tijd
hebben om de gegevens terug te sturen. Vanaf dinsdag 16:00 uur krijg je dan de tijd om rond te gaan bellen.
Alle terug ontvangen bestanden worden dan in een directory gezet waarna ze door een VBA programma gelezen worden
en ingevoerd worden het sheet "Aut. Overname".

Veel Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan