automatisch mailen en opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

vantuijl1980

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2013
Berichten
18
goedendag

ik moet een vba bestand hebben dat het automatisch mailt bij het opslaan het liefst zou ik ook dat het op geslagen word met een ander bestandsnaam.
zou iemand het willen maken? en in het bestand zetten.

Bekijk bijlage master.xlsm

mvg

Albert
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hoi edmoor

ik krijg het niet voor elkaar.

ik ben echt een leek.

ik moet alleen het totaal blad naar mijn mail gestuurd hebben als hun het bestand opslaan zodat ik ten alle tijde op de hoogte ben hoever ze zijn.

mvg

Albert
 
Geen probleem. Doe ik het voor je.
 
Wil je het document mailen ieder keer als deze wordt opgeslagen of alleen bij het afsluiten?
 
Probeer deze maar eens:
Bekijk bijlage master.xlsm

Je moet alleen even je mail adres invullen op de plek waar nu "HIER JE EMAIL ADRES" staat.
Je kan daar onder ook nog het quote tekentje voor .Send verwijderen en voor .Display zetten om de mail direct te versturen.
Het document wordt opgeslagen in dezelfde map als waar master.xlsm staat en dan begint de naam met Ritten.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan :)

Ik zie overigens net dat er een foutje in geslopen is.
Er staat 2x Application.DisplayAlerts = False
Die 2e moet niet False maar True zijn.
 
het werkt perfect

maar kan ik ook het alleen het blad "totaal" versturen als pdf?
en de rest opslaan als Xlsm?:rolleyes:

Mvg

Albert
 
Ok, haal die maar weer weg. Aanpassingen die je hebt gedaan zal je opnieuw moeten doen.

Overigens heet het blad totaal niet "totaal" maar " totaal"
Met een spatie ervoor dus.
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dit is specifiek voor Outlook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan