automatisch mails openen in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
hoi,

vriend van me krijgt altijd virusmeldingen afkomstig van zijn mail in zijn outlook expres.

nu zei ik dat ie moet uitvinken dat je berichten niet vanzelf openen als je er met je muis gaat opstaan en die onbekende mail maar moet verwijderen ...maar ik weet niet meer hoe dit moet.

wil het iemand me uitleggen ( en misschien meer tips om je outlook te beveiligen)

mvg
johnny

Open OE/Beeld en klik op Indeling, aldaar uitvinken Voorbeeldvenster weergeven. In 't vervolg moet je dubbelklikken om een email te kunnen openen, tevens zie je direkt (alvorens te openen) of er een bijlage bijzit middels een paperclip. Mocht je niks verwachten dan gewoon ongeopend weggooien. Nog een tip: Bescherm u tegen een virus in Outlook Express 6. Outlook Express 6 biedt u een manier u te beschermen tegen aanvallen van virussen die zijn verborgen in email bijlagen. Bedenk wel dat dit geen ideale oplossing is maar beter "iets dan niets". Om deze bescherming in te schakelen open u Outlook Express 6 en kies extra--opties. Kies nu het tabblad "beveiliging" en plaats een vinkje bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan". Klik vervolgens op toepassen en o.k.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan