regelmatig komt het voor dat msn niet automatisch mijn meel checkt van hotmail. dan zet ik dus weer een vinkje bij 'meldingen weergeven wanneer email wordt ontvangen' en dan zegt msn dat er een invoegtoepassing nodig is en of ik die wil installeren. ik klik 'ja' en downloaddie toepassing van internet en open 't. daarna doet msn 't ophalen weer wel.
maar geregeld komt 't voor dat er weer niet gemeld wordt als ik nieuwe meel heb in m'n inbox. als ik dan klik op 'ga naar mijn postvak in' in het msn venster dan geeft ie weer dezelfde melding van die invoegtoepassing.
zo blijf ik die toepassinge (downloaden en) installeren. en dat ben ik natuurlijk gauw zat. het lijkt wel of mijn instellingen niet worden onthouden of zo.
heeft iemand dit ook gehad of beter: weet iemand hiervoor een oplossing?
bart
maar geregeld komt 't voor dat er weer niet gemeld wordt als ik nieuwe meel heb in m'n inbox. als ik dan klik op 'ga naar mijn postvak in' in het msn venster dan geeft ie weer dezelfde melding van die invoegtoepassing.
zo blijf ik die toepassinge (downloaden en) installeren. en dat ben ik natuurlijk gauw zat. het lijkt wel of mijn instellingen niet worden onthouden of zo.
heeft iemand dit ook gehad of beter: weet iemand hiervoor een oplossing?
bart