Automatisch NAW gegevens invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingmar1337

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
5
Allereerst iedereen hier een fijn 2010 ;-)

Mijn vraag: is het mogelijk om via een pulldown menu een persoon te selecteren en de betreffende informatie zich dan op de juiste plek in mijn tabel/formulier plaatst?

Ik had zelf in gedachten dat dit vast via VB moet, maar heb hier geen ervaring mee..
Ik hoop dat de vraag duidelijk is op deze manier...
 
Hoe wil je de basisgegevens inladen? Ga je die hard in het document incoderen, of komen die uit een bestand(skoppeling)?
 
Het is denk ik gemakkelijker om de gegevens via een excel bestand in te laden, omdat deze zich nog wel eens kunnen wijzigen of er toevoegingen kunnen komen...
 
Het is denk ik gemakkelijker om de gegevens via een excel bestand in te laden, omdat deze zich nog wel eens kunnen wijzigen of er toevoegingen kunnen komen...

Hoi,

Waar gebruik je in de aangegeven situatie Word dan voor .... ?
 
Het betreft in Word een gelocked formulier waarin vaak een bepaald type NAW gegevens terug komen. Om het proces van invullen te versnellen wil ik diegene die het formulier moet invullen de mogelijkheid geven om een persoon te kiezen en de gegevens worden dan automatisch ingevuld.

Het zijn contracten die door drie partijen moeten worden ondertekend waarvan twee van die partijen vaak voorkomen...

Ik heb een voorbeeld geupload om mijn warrige verhaal te verhelderen :)
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.doc
    48 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt:
Mag ik zeggen: BUMP?
Als iemand hier nog intelligenter is dan ik zelf al ben, graag deel uw kennis.

:p

Ingmar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan