Ik heb een excel-bestand met klantinformatie waar in 16 tabbladen verschillende informatie per klant wordt gegeven. Als er een nieuwe klant bij komt moet ik handmatig 16x een nieuwe rij voor de betreffende klant toevoegen. In ieder tabblad heeft kolom A de naam "Organisatie" (naam van de klant).
Is het mogelijk om dit eenvoudig automatisch te laten verlopen? Dat als ik in tabblad 1 een nieuwe klant toevoeg in een nieuwe rij er automatisch in alle tabbladen een nieuwe rij wordt toegevoegd met in kolom A de betreffende klant ingevuld?
Dien ik dit met VBA (heb ik geen enkele ervaring mee) te doen of kan het ook met een normale code?
Is het mogelijk om dit eenvoudig automatisch te laten verlopen? Dat als ik in tabblad 1 een nieuwe klant toevoeg in een nieuwe rij er automatisch in alle tabbladen een nieuwe rij wordt toegevoegd met in kolom A de betreffende klant ingevuld?
Dien ik dit met VBA (heb ik geen enkele ervaring mee) te doen of kan het ook met een normale code?