automatisch nieuws updaten en op website plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerry15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
Hoi iedereen ik ben niuw hier en zit met een vraag.
Ik ben een website aan het maken over modelbouw maar ik zou hier ook een nieuwspagina willen invoegen die alle websites doorzoekt naar het sleutelwoord modelbouw zodat ik dat nieuws niet steeds moet aanpassen.
Voorbeeld van zo een automatische nieuwssite is deze http://kermisland.be/nnieuws.html
Hoe doe ik zo iets kan iemand e helpen want ik kan het niet op de wereld brengen.
Alvast bedankt

Automatisch nieuws invoegen bestaat niet.

En als het al zou kunnen, moet je het niet willen.
Want: dan zou elk artikel waarin het woord modelbouw voorkomt, worden opgenomen.
Stel in de krant staat een artikel over een topsporter en zijn sport-leven; ergens in dat artikel staat dat hij op straat Jean-Marie Pfaff tegenkomt, toevallig net voor de etalage van een winkel in modelbouw spullen. Hoppa: weer een nieuw artikel op jouw website. Maar of je daar nu op zat te wachten, betwijfel ik.

Hoe kom je er trouwens bij dat op die site van Kermisland het nieuws automatisch wordt ingevoegd?
Ik zie op jouw voorbeeld pagina een aantal artikeltjes staan met soms een periode van enkele dagen tussen twee nieuwtjes. Lijkt me typisch iets wat heel goed met de hand kan worden gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan