• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch op internet invullen vanuit excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiemelaet

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2013
Ik moet z'on 5000 producten invullen op een site, in een soort forumulier.
Kan iemand iets voor mij maken dat dit helemaal automatisch gaat?
Als bijlage een foto van z'on formulier
Gr Robbie
1.jpg

Maarja het is gewoon een invul formulier waar je een prijs in kan vullen en productnaam enzo.
Gr

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een bijlage geplaatst ik kan hem ook zien maar jullie niet...

De afbeelding is te zien, maar daar zijn we niets mee.
E.ev. hebben we de URL nodig van dit formulier om de veldnamen te kennen die ingevuld moeten worden.(paginabron)

Ik zie toch nergens een afbeelding.
Groeten plongske

De afbeelding is te zien, maar daar zijn we niets mee.
E.ev. hebben we de URL nodig van dit formulier om de veldnamen te kennen die ingevuld moeten worden.(paginabron)

Maar daar moet je voor ingelogd zijn... Kunnen jullie niet met een voorbeeld aangeven hoe het moet?

Eerste keer dat ik de vraag bekeek, geen afbeelding.
Op dit moment staat er wel een afbeelding zonder dat het door Robbie is aangepast (vreemd).

Nee, dat kan waarschijnlijk niet..
EDIT: Ik zou ook niet weten wat voor software jij gebruikt voor die webshop.

Het is niet echt een webshop maar; samenkopen.net

@robbiemelaet Onnodige quotes verwijderd. Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is.

Als je het gedeelte waar de prijzen staan in Acces of Excel maakt kan je thuis op je PC deze bladzijden updaten en daarna via een FTP naar je site zenden .

Je orders die binnen lopen komen vermoedelijk toch ook via een FTP verbinding tot bij jouw .

Ik zou zeggen verdiep je in uploaden van website ( refrech )

edit : In een soort formulier , ben je wel de beheerder dan dat je niet weet welk soort formulier .

Laatst bewerkt:
Heb je je vraag al gesteld aan de site beheerder? Als jij je 5000 producten goed gestructureerd in een tabel hebt staan moeten zij dat zo kunnen importeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan