Automatisch openen cd-rom lader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Staakr

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Beste allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc en heb gelijk hitmanpro geinstalleerd.
Deze komt niets vervelend tegen op mijn pc (joepie).
1) Maar eens in de zoveel tijd wordt mijn cd-rom lader geopend en als ik deze sluit opent hij gelijk weer... Dit gebeurt ongeveer zeven keer achter elkaar (na het direct weer handmatig sluiten).
2) Ook blijft mijn modem data ontvangen en verzenden als ik mijn pc afsluit.
Ik heb al een paar keer in save mode hitmanpro gedraaid en ook dan vindt hij geen bedreigende zaken op mijn pc.
Vandaag heb ik ook nog eens A2 (A-square) gedownload en ook deze worm/virus/spam/dailer/backdoor/trojaanse paarden vernietiger heeft niets gevonden.

Heeft iemand een idee en kan het schadelijk zijn dat mijn modem blijft zenden en ontvangen en dat mijn cd-rom lader uit "zichzelf" open gaat (maar niet dicht)?

Bij voorbaat thanx.:thumb:

Greetz Ric

Scan nog eens met Ad-aware SE en/of Spybot S&D: Downloads+Uitleg: *klik*
Mocht dat niet helpen, plaats dan een Hijack This Log.

• Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

• Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

• Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

• Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*

Draai je wel een firewall+antivirusprogramma?

Laatst bewerkt:
Hoi Geeske,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb alles gedaan wat je hebt gezegd.
Ik heb een HijackThis file op Nucia geplaatst en wacht nu af.
Ook zal ik 'm hier plaatsen en hoop dat er misschien ook hier mensen zijn (jij misschien?) die begrijpen wat er staat en vooral wat er moet gebeuren.

Thanx zover en hopelijk vinden we snel een goede oplossing.

Ohja, ik draai een firewall+antivirusprogramma op mijn computer.

Hieronder staat de HijackThis file:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 9:49:26, on 9-1-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Geeske,

Ik kan je melden dat het probleem opgelost is!!!

Ik weet niet wat het probleem precies was en dus ook niet wat de oplossing is...
Maar het belangrijkste is dat het opgelost is!!!

Groet,
Ric

Staakr zei:
Hoi Geeske,

Ik kan je melden dat het probleem opgelost is!!!

Ik weet niet wat het probleem precies was en dus ook niet wat de oplossing is...
Maar het belangrijkste is dat het opgelost is!!!

Groet,
Ric
Hoi Staakr, heb even gekeken wát het probleem nou was, behalve wat kleine fixjes is het probleem mogelijk toch je modem. Ik heb trouwens kabel en ondanks dat de pc uit is zie ik dat mijn modem ook knippert, maar dat ding communiceert met de aangesloten router. Misschien moet je daarover een apart topic openen mocht je denken dat het modem dingen doet waarvan je denkt, ietsie nie kloppie, ik denk in deze sectie. Afijn, het meeste is opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan