ik heb mijn pc pas 1,5 jaar, en nu al weer een probleem.,
ik heb geen flauw idee wat het is, ik heb screenshot genomen van de melding die ik elke keer krijg als ik mijn pc aanzet.
het probleem:
*als ik mijn pc aanzet is alles goed, tot ik een spel wil gaan spelen of muziek ga luisteren, dan valt deze plotseling uit en start vanzelf opnieuw op, als ik het een paar keer probeer met automatisch opnieuw opstarten, doet een van de twee, (het is zeldzaam als ze het allebei doen lol), het wel, verder doet de muziek/geluid het ook samen met het spelen na ongeveer 2,5 uur achter de pc zitten, dit is toch vaag =S
*zelf denk ik dat het aan me windows licht, want de foutmeldingen zeggen steeds c:, dat is me windows map.
hier me staat wat erin de foutmeldingen staat:
C:\WINDOWS\Minidump\mini071106-04.dmp
&
C:\DOCUME~1\~REAGE~1\LOCALS~1\Temp\WERB.tmp.dir00\sysdate.xml
echt K*T, en als ik die dinge kopieer en zoek op google vind hij niks =(
PLEAS kan iemand me helpen, want ik word gek =(
-Ruben
alvast bedankt =)
email: i-ruben-i@hotmail.com
ik heb geen flauw idee wat het is, ik heb screenshot genomen van de melding die ik elke keer krijg als ik mijn pc aanzet.
het probleem:
*als ik mijn pc aanzet is alles goed, tot ik een spel wil gaan spelen of muziek ga luisteren, dan valt deze plotseling uit en start vanzelf opnieuw op, als ik het een paar keer probeer met automatisch opnieuw opstarten, doet een van de twee, (het is zeldzaam als ze het allebei doen lol), het wel, verder doet de muziek/geluid het ook samen met het spelen na ongeveer 2,5 uur achter de pc zitten, dit is toch vaag =S
*zelf denk ik dat het aan me windows licht, want de foutmeldingen zeggen steeds c:, dat is me windows map.
hier me staat wat erin de foutmeldingen staat:
C:\WINDOWS\Minidump\mini071106-04.dmp
&
C:\DOCUME~1\~REAGE~1\LOCALS~1\Temp\WERB.tmp.dir00\sysdate.xml
echt K*T, en als ik die dinge kopieer en zoek op google vind hij niks =(
PLEAS kan iemand me helpen, want ik word gek =(
-Ruben
alvast bedankt =)
email: i-ruben-i@hotmail.com
Laatst bewerkt: