Automatisch opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martje120

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
3
Mijn computer springt vaak uit en start zich dan weer opnieuw op, hij doet dat meerdere keren per dag. Ik heb geen idee waar het aan ligt en al helemaal niet hoe ik het kan verhelpen, kan iemand me helpen?????

Mart
 
Welkom bij de Helpmij!

Dat kan aan tientallen dingen liggen.

1. Begin eens in apparaatbeheer, staan daar apparaten met cirkels ervoor? (kruizen in de cirkels) en / of apparaten met een uitroepteken ervoor?

2. Heb je recentelijk apparaten ingebouwd / laten inbouwen en / of belangrijke softwareveranderingen doorgevoerd?
 
Welkom bij de Helpmij!

Dat kan aan tientallen dingen liggen.

1. Begin eens in apparaatbeheer, staan daar apparaten met cirkels ervoor? (kruizen in de cirkels) en / of apparaten met een uitroepteken ervoor?

2. Heb je recentelijk apparaten ingebouwd / laten inbouwen en / of belangrijke softwareveranderingen doorgevoerd?

Er staan geen cirkels met kruizen en/of uitroeptekens bij apparaten in apparaatbeheer.
Ik heb ook geen apparaten laten inbouwen of belangrijke softwareveranderingen doorgevoerd, maar kan illegale software ook een oorzaak zijn?

Mart
 
Ja, een complete systeem virus + anti spywarescan is een must.
 
Laatst bewerkt:
Mijn computer springt vaak uit en start zich dan weer opnieuw op, hij doet dat meerdere keren per dag.
Lees dit eens door.
Waarschijnlijk kreeg je dan een blauw scherm. Vermeld de code die daarin vermeld wordt hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan