Beste Excel-Experts,
Ik ben op dit moment bezig met een checklist, welke gebruikt wordt om dagelijks te bestellen producten aan te geven.
Om het de heren van het magazijn zo makkelijk mogelijk te maken, wil ik dat er niet over het originele formulier wordt opgeslagen.
Om het bovenstaande voor elkaar te krijgen, wil ik dat Excel bij dit specifieke formulier altijd een nieuw bestand aan maakt, het liefts met de Datum van vandaag.
Zelf heb ik geen flauw idee of dit uberhaubt mogelijk is en, indien mogelijk, hoe.
Ik zie jullie antwoorden graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Martin
Ik ben op dit moment bezig met een checklist, welke gebruikt wordt om dagelijks te bestellen producten aan te geven.
Om het de heren van het magazijn zo makkelijk mogelijk te maken, wil ik dat er niet over het originele formulier wordt opgeslagen.
Om het bovenstaande voor elkaar te krijgen, wil ik dat Excel bij dit specifieke formulier altijd een nieuw bestand aan maakt, het liefts met de Datum van vandaag.
Zelf heb ik geen flauw idee of dit uberhaubt mogelijk is en, indien mogelijk, hoe.
Ik zie jullie antwoorden graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Martin
Laatst bewerkt: