• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch opslaan na opmaak cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knight50

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2008
Ik ben bezig met het maken van een gedeeld werkblad waaraan dus meerdere personen tegelijkertijd gaan werken.
Om aan elkaar duidelijk te laten zien met welk gedeelte ze bezig zijn, moeten ze hun eigen gedeelte een willekeurige kleur geven.
Alleen zien de andere personen dit pas als het werkblad ook wordt opgeslagen.
Nu ben ik bang dat dit soms vergeten gaat worden en mensen dus dubbel werk gaan doen.

Is het op één of andere manier mogelijk dat zodra iemand zijn gedeelte een willekeurige kleur heeft gegeven het werkblad automatisch wordt opgeslagen ?

Alvast bedankt !

Ed

Van zodra je begint te werken met gedeelde bestanden, moet je:

- goed oppassen
- deels aan functionaliteit inboeten

Is er echt geen andere oplossing zonder het delen van bestanden?

Wigi

Die is er wel, want dat wordt nu gebruikt.
Alleen de werkvoorbereiding en de uitdeling daarvan kost nogal wat tijd.

Ik ben er al aan voor het zorgen dat alle andere cellen beveiligd zijn en dat ze ook de data in de cellen die gekleurd moeten worden niet kunnen aanpassen.

Dan moeten we er maar goed op letten dat iedereen op het goede moment opslaat.
Het is niet zo dat het erg fout gaat als ze het niet doen. Ze komen er alleen, gelukig vrij vlot achter dat het werk dat ze doen al gedaan is die dag en dat is zonde van de tijd......

Evengoed bedankt !

Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan