automatisch opslaan op twee lokaties

• Onderwerp starter Onderwerp starter rl956
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rl956

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
is het mogelijk automatisch te laten opslaan op de normale doc. lokatie "mijn documenten"en b.v. tegelijkertijd op een verwisselbare schijf?
het is al twee keer gebeurd dat ik alles van school kwijt was door een crash.

Welkom op Helpmij

Een direct antwoord op jouw vraag heb ik niet. Maar je kunt altijd je documenten opslaan op een andere partitie. Mocht je eerste partitie (Doorgaans C:\ ) in de soep lopen dan ben je je gegevens van de andere partitie niet kwijt. Zelfs de tijdelijke opslag van automatisch opslaan kun je verwijzen naar een andere partitie.

hallo sidi, bedankt voor je reaktie maar op een andere prt. opslaan daar ben ik dus al twee keer de mist mee in gegaan. hele schijf niet meer te benaderen en dus maar een nieuwe laten instaleren.

rl956 zei:
hele schijf niet meer te benaderen .
Je moet ook niet met die dingen gaan gooien, hé ;) Geintje.
Je kunt natuurlijk op "Opslaan" drukken en vervolgens direct op "Opslaan als" en dan een andere lokatie opgeven. Maar dit had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht.
Wat hierboven staat heb ik zojuist ook in een makro gevat en dit werkt wel maar houdt in dat je elke keer de bestandsnaam houdt die je in de macro geprogrammeerd hebt. Dus voor elk nieuwe document zou je die macro steeds weer opnieuw moeten maken en controleren dus dat schiet ook niet echt op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan