automatisch opslaan van internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjaatje

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo, allereerst sorry, maar ik weet eigenlijk niet waar mijn probleem thuis hoort. Ik dacht internet, maar er is geen sub die me geschikt lijkt. Ik vind het erg vervelend dat als ik een document lees online, deze gelijk op mijn computer wordt opgeslagen. Hetzelfde gebeurt met programma's. Eerder kon je kiezen uit direct openen of opslaan maar alles wat ik op internet doe wordt ook opgeslagen op mijn pc. Dat wil ik liever niet. Ik heb google chrome ( nieuwste versie) en windows 7 ( 64 bit)Kan iemand helpen? Groetjes, anja

Dat ligt aan de manier hoe je het opend, hoe open je het document? Ik heb dat namelijk niet

:confused: Je kan ook via internet opties instelingen proberen aanpassen, zo ongv. kik ff of zal helpen ? :confused:
2nbzwwj.jpg
b47nsg.jpg

Laatst bewerkt:
De browsergeschiedenis staat al zo ingesteld. Als ik een document open ( excel, pdf zoals loonstrook, gegevens van werk enz) moet ik deze eerst opslaan. Dat die hij in een willekeurige map ( meestal documenten, dit kan ik wel kiezen) maar ik wil het document alleen maar openen en lezen en niet op miijn pc hebben. Hetzelfde met programma's. Als ik iets wil downloaden kon ik voorheen kiezen of openen of opslaan. Nu moet ik eerst opslaan en dan kan ik pas openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan