• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Ik gebruik Excel 2010 en heb daarin de functie Automatisch opslaan geactiveerd:

Een half uur geleden viel de stroom in onze wijk een paar seconden uit, waardoor ik mijn laatste wijzigingen kwijt was. Toen ik Excel weer opende, zag ik tot mijn grote schrik dat de meest recente automatisch opgeslagen versie van gisteravond was.
Waarom is er geen recentere back-up?

Vriendelijke groet,
Guido

En je weet zeker dat de map bestaat, en dat je daar in kunt?

Dankjewel voor je reactie.
De map bestaat en ik kan er in schrijven

Bijlagen

• 20190704_2_helpmij.GIF
    20190704_2_helpmij.GIF
    8,5 KB · Weergaven: 68
bekijk eens het beeldje en lees eens wanneer de map laatst gewijzigd is.

Ik gebruik Excel 2010 en heb daarin de functie Automatisch opslaan geactiveerd:

Een half uur geleden viel de stroom in onze wijk een paar seconden uit, waardoor ik mijn laatste wijzigingen kwijt was. Toen ik Excel weer opende, zag ik tot mijn grote schrik dat de meest recente automatisch opgeslagen versie van gisteravond was.
Waarom is er geen recentere back-up?

Vriendelijke groet,
Guido

Ik werk met Excel 2016. Daar staan de herstelbestanden in een andere map. Kijk eens bij de opties van Excel>Opslaan

2019-07-04_235133.jpg

Ik werk met Excel 2016. Daar staan de herstelbestanden in een andere map. Kijk eens bij de opties van Excel>Opslaan

Bij mij staat daar:
C:\Users\Guido\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\
Als ik die map open in de Verkenner, dan wordt de weergave van die mapnaam zoals in mijn afbeelding, het is dus de juiste mapnaam.

Zijn dat niet twee verschillende functies en haal jij die niet door elkaar. AutoHerstel en ... zie deze.

Heb jij tussendoor wel aan dat document gewerkt en duurde dat dan langer dan de ingestelde tijd, want anders betwijfel ik of die dat met AutoHerstel wel opslaat.

Kijk even naar Autosafe.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan