automatisch opstarten van progamma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

basdebaas

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
hallo,

ik wil graag iets automatisch laten opstarten als ik inlog op mijn acount.
het gaat om een inlogschermpje als je verbinding wilt maken met een andere pc in het netwerk waar ze dan vragen om inlog en pasword. ik vroeg mij af of dit kon en zo ja hoe doe ik dat dan en kan ik het ook voor andere progamma's gebruiken?

bij voorbaat dank,

basdebaas

Bas,

Om programma automatisch te laten starten gewoon vanuit de verkenner het desbetreffende exe bestand slepen naar de opstart folder onder Programma's. In het opgestarte programma zit over het algemeen een optie om inlog en password te bewaren.
Ik laat bijvoorbeeld het programma Teamviewer automatisch starten (op mijn thuis pc) inclusief Inlog en password en kan daarna op mijn werk deze overnemen.

Hoop dat het je helpt,

Michel

bedankt

Bas,

Om programma automatisch te laten starten gewoon vanuit de verkenner het desbetreffende exe bestand slepen naar de opstart folder onder Programma's. In het opgestarte programma zit over het algemeen een optie om inlog en password te bewaren.
Ik laat bijvoorbeeld het programma Teamviewer automatisch starten (op mijn thuis pc) inclusief Inlog en password en kan daarna op mijn werk deze overnemen.

Hoop dat het je helpt,

Michel

hartstikke logisch, had ik zelf kunnen bedenken.
hartstikke bedankt

groet,

Basdebaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan