Automatisch opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aukesss

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Berichten
270
Hoi,

Elke keer als ik de pc opstart kom ik bij het beginscherm met de account administrator en moet ik een wachtwoord invullen.
Is het niet mogelijk om dit over te slaan en bij opstarten gelijk in windows te komen=

Bvd.
 
Dat is mogelijk:

Ga naar start > uitvoeren > type hier exact control userpasswords2 in haal het vinkje weg > klik op Toepassen > geef aan met welk account je automatisch wil inloggen.

Via Crash ;-)
 
Dank je voor snelle reactie. Vinkje staat uit alleen welke account automatisch gebruikt wordt zie ik nergens.
 
Dat kan ik op dit moment ook niet zien. Ik heb hier alleen maar xp machines die in een domein hangen
 
Maakt verder niet uit. Start nu automatisch op, alleen wel in de administrators account, waar ik liever zie dat een ander account zich automatisch aanmeld.
 
Als je een account ziet staan die is ingeschakelt met daarnaast de gastaccount die is uitgeschakelt, dan is dat niet je administratoraccount maar de hoofdgebruiker, de beheerder van deze computer.

De echte administrator zie je alleen als je afmeld en ctrl, alt, delete, 2 x intoetst en in de login administrator invult met je password, indien ingevuld, die je opgaf bij de installatie van XP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan