Automatisch prijs calculeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prijschecken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2022
Hoi iedereen!

Ik ben al erg lang opzoek naar een oplossing, en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Ik zoek een chrome exstensie / script dat automatisch prijzen in mijn chrome browser veranderd met een bepaalde calculatie.

Bijvoorbeeld: Ik stel de extensie in op een prijs bereking x2,4. Nu ga ik naar bol.com en klik op een product. Vervolgens wil ik dat de prijs van het product ook getoont word met een 2,4x calculatie.

Zie bijlage voor het voorbeeld.

Iemand enig idee of dit mogelijk is op een bepaalde manier?

Alvast bedankt iedereen die de moeite wil nemen mij te helpen :-)

Bijlagen

• voorbeeld berekening.jpg
    voorbeeld berekening.jpg
    166,5 KB · Weergaven: 7
Met welke reden zou je dit willen doen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Kan je niks met de API van bol.com doen om die op te halen?

Met welke reden zou je dit willen doen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Kan je niks met de API van bol.com doen om die op te halen?

Het betreft niet Bol.com, dit is puur als voorbeeld.

Reden waarom ik dit nodig heb: Ik verkoop zelf producten online. Echter bij mijn leveranciers is er geen optie tot het exporteren van een bestand voor de prijzen. Dan zou ik dit kunnen oplossen met Excel. Ook is er geen API aanwezig. Ik check dus nu alle prijzen telkens met de hand... maar het betreft ongeveer 10000 producten.. Ik ben soms een hele week kwijt om dan de prijzen te checken, en dat is niet vol te houden. Als de prijs in mijn web browser dus automatisch veranderd X een prijs calculatie, scheelt dit mij enorm veel tijd. Ik moet dan alsnog alle producten aflopen, maar dan hoef ik niet telkens de prijs ook nog eens te berekenen met de hand. Ik hoop dus echt dat iemand weet hoe ik dit kan realiseren, zou mij zoveel helpen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan