Witsenburg
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2006
- Berichten
- 158
Hoi,
ik gebruik Word om offertes te typen, en onderaan iedere offerte staat een overzicht van de prijzen. Ik bied per pagina 1 item aan, met bovenaan de pagina een itemnaam of code met het aantal, in het midden de beschijving en onderaan een prijs. Het overzicht, op de laatste pagina, vermeld het aantal, de itemnaam en de prijs. En onderaan het overzicht staat de totaalprijs.
Nou ken ik de functie om automatisch een inhoudsopgave met hoofdstuknummering en zo te maken, is er ook een variant daarop die meteen de prijzen meeneemt, zoals ik in mijn overzicht wil?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Met vriendelijke groet,
Hugo Witsenburg
ik gebruik Word om offertes te typen, en onderaan iedere offerte staat een overzicht van de prijzen. Ik bied per pagina 1 item aan, met bovenaan de pagina een itemnaam of code met het aantal, in het midden de beschijving en onderaan een prijs. Het overzicht, op de laatste pagina, vermeld het aantal, de itemnaam en de prijs. En onderaan het overzicht staat de totaalprijs.
Nou ken ik de functie om automatisch een inhoudsopgave met hoofdstuknummering en zo te maken, is er ook een variant daarop die meteen de prijzen meeneemt, zoals ik in mijn overzicht wil?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Met vriendelijke groet,
Hugo Witsenburg