• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch printopdracht na toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave35nl

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Berichten
216
Hoi,

Ik heb in excel een sheet gemaakt, als ik in kolom A een nummer invoer zoekt deze in kolom B, C, en D de informatie in een andere sheet middels vlookup erbij.

Nou wilde ik weten of het mogelijk is dat nadat dit is gebeurd deze waarde's automatisch naar een printer gestuurd kan worden, dus alleen de regel die is toegevoed meoetn worden uitgeprint, nadat een andere waarde op een nieuwe regel wordt ingevoerd moet deze regel worden uitgeprint, in totaal moeten zo 4.100 regels kunnen worden uitgeprint.

Kan iemand me opweg helpen ?
 
Dave35nl, De functie VLOOKUP (vert.zoeken) geldt toch voor ALLE 4100 regels in je sheet? Dat is toch een formule die je gewoon naar onder door copieert waarna je de resultaten ziet (kan ff duren trouwens...;)).
Waarom wil je dan regel voor regel op een APART A4-tje? Dat zijn wel ruim 8 pakken papier!!!

Groet, Leo
 
Hoi Leo,

Dat opzoeken gaat snel die formule staat er 4.100 keer in dat is geen probleem, werk met een barcode/scanner en de data staat binnen een seconde op het scherm, ik wil de print niet op papier maar op een klein label dus dat kost niet zoveel bomen :)

Groet Dave.
 
Dave35nl, Kijk maar 'ns of je iets aan dit VBA-codeblokje hebt...
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)

    If Not Intersect(Target, Range("A1:A4100")) Is Nothing Then
        Target.Resize(, 4).PrintOut
    End If

End Sub
(plaatsen in de module van de sheet waar je die lijst hebt staan)

Groet, Leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan