Automatisch progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

denniscomputer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2008
Hallo iedereen,

Ik heb al veel hulp gehad door te kijken op dit forum en ook heb ik veel dingen geleerd. Maar nu ik hetgene wat ik zoek hier zelfs niet kon vinden heb ik toch maar een account aangemaakt.
Nou hier komt het..: Ik heb een tijd geleden een programma gehad waarmee je na een bepaalde tijd afwezigheid of gewoon na een paar minuten iets op kan laten starten of af kan laten sluiten.
Nadat ik laatst niet minder dan 20 virussen en dergelijke zooi had waarvan 3 virusdownloaders en 4 gevaarlijke virussen moest de computer leeg worden gegooid en werd het programma er ook af gegooid... :confused::(
Ik kan me de naam nietmeer herinneren en op google zoeken levert me ook niet veel op. Weet iemand hier misschien de naam van dit programma, iets wat net zo werkt of is het mogelijk om via een functie van windows dit soort dingen te doen?
Ik heb windows xp dus vista functies enz. hebben niet altijd zin bij mijn PC.

In ieder geval alvast bedankt voor de hulp;)

Gr. dennis

Welkom bij Helpmij.nl

Ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal begrijp... kan je het iets duidelijker uitleggen?

Het is een programma wat handelingen op de computer ziet en als je een tijd niks doet kun je instellen dat er bijvoorbeeld na 1 uur afwezigheid je virusscanner opstart.
Ook kun je instellen dat standaard na bijvoorbeeld 10 minuten een muzieklijst opstart en begint af te spelen.

Je kunt het eerste voorbeeld vergelijken met een screensaver. Die start ook na een bepaalde tijd afwezigheid.

Ik weet wel dat je bij het opstarten van de computer programma's of iets dergelijks kunt laten starten, maar ik weet niet of je hiermee ook een tijd in kan stellen zodat hetgene wat je wilt openen niet gelijk bij het opstarten van de computer begint.

Hopelijk begrijp je nu wat ik bedoel.

Gr. Dennis

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan