• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch rijen aanpassen aan data uit filter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melvinb

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2016
Berichten
32
Ik heb al meerdere vragen hier op forum gesteld, en youtube gekeken en ander forum gezocht maar nu loop ik echt vast.
Misschien zoek ik op verkeerde termen of doe ik iets fout maar ben nu al een week aan proberen en doen.

Wat is het probleem:

ik heb op een tabblad "factuur_filter" een filter staan met de dingen die uit eindelijk op een factuur ( tabblad Factuur) moeten komen.
Nu wou die terugloop in eerste instantie niet doen door samen gevoegde cellen dus factuur opmaak aan gepast.

Maar nu wordt het factuur niet vanzelf aan gevuld als het meer dan 5 rijen zijn. dit zou zicht zelf moeten aan passen aan het filter.
Dit kunnen misschien wel 50 rijen worden uiteindelijk.

is dit op te lossen dat het automatisch aan past?

ik heb er een kolom van gemaakt omdat ik dan dacht dat het vanzelf zou aan passen maar dat gebeurt ook niet.
Wat moet ik veranderen of hoe ken ik dit het beste doen?
 

Bijlagen

  • Factuur Sjabloon opzet1.xlsm
    85 KB · Weergaven: 22
wel een speciale manier van werken, maar tot daar.
De formules in de kolommen B, C en D van de rijen 28 en 29 zijn niet netjes oplopend met de voorgaande rijen.
Daarnaast zou ik dan 50 van dergelijke rijen maken en dan via VBA of via formules iets maken om te filteren zodat je enkel de nuttig gebruikte rijen ziet.
Niet simpel natuurlijk als je een deftige layout wil overhouden, maar dat was voorlopig de vraag niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan