• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch rijen toevoegen en invullen van cel waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

isis0608

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2013
Goedemorgen allemaal,

Ik zit al een tijdje te stoeien met het automatisch laten toevoegen van rijen en de invullen van cellen. Basiskennis heb ik maar wat ik wil, moet je, een expert zijn vandaar mijn vraag op deze forum.

Voor verdere informatie, uitleg en hoe het eruit zou moeten komen te zien, voeg ik het excelbestand bij.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik wil bereiken en anders, laat het mij weten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Mvg,
isis0608

Bijlagen

Ja! Echt fantastisch!

Hoe moet ik de VBA taal interpreteren? Is daar uitleg/toelichting voor? Want ik wel het wel ook zelf begrijpen zodat ik het in andere werkbladen, waar je andere variabelen hebt en die ook nog eens in andere de cellen staan, kan toepassen.

Alvast bedankt.
Mvg,
Resul

Perfect! Precies wat ik bedoel.

Ik ga er gelijk mee aan de slag. Ik hoop dat het me lukt. Fingers crossed.
Hartstikke bedankt voor de moeite.
Mvg,
isis0608

Hoi,

Ik heb mijn best gedaan maar helaas.
Wil ajb kijken wat ik niet goed doe.

Het werkblad wijkt wel enigszins af. De containernummers moeten in kolom Y komen en de volgnummers in kolom A.
De artikelen worden wel getoond, weliswaar in verkeerde kolom, maar niet de containernummers worden helemaal niet getoond.

Alvast bedankt.
Mvg,
isis0608

Bijlagen

Hi Emields,
Bedankt voor je snelle reactie.

Sorry, maar het is net niet zoals de eerste die je had gestuurd want als 3 artikelen hebt en 5 containers, dan worden twee containers niet getoond.

Kan je dat nog fixen?
Alvast bedankt.
isis0608

Bijlagen

Had de containers verwisseld met de artikelen, zaal allicht gekomen zijn door hetzelfde aantal.

Bijlagen

Het ziet er perfect uit.
Hartstikke bedankt voor je hulp.
Mvg,
isis0608

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan