• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch roosters maken met Excel/Visual Basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AugustKoster

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Geacht Forum,

In het bijgevoegde pdf-bestand staat een precieze omschrijving van mijn vraag of het mogelijk is om met Excel/VB geautomatiseerde roosters te maken.

Ik hoop van harte dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte en snelle oplossing!

Hopelijk is het allemaal duidelijk, maar als er vragen zijn dan hoor ik dat natuurlijk heel graag.

Alvast hartelijk dank voor de reacties!

Groeten August Koster

Bekijk bijlage Beschrijving opstellen roosters dynamische metingen.pdf

Bekijk bijlage Proefbestand dynamische metingen.rar

Is dit een vraag of een opdracht?

August,

Ik heb je vraagstelling eens bekeken en naar mijn mening is wat je nodig hebt een bedrijfspakket voor het ontwikkelen van routes. Excel leent zich er niet voor. Als je toch met Excel zou moeten werken is een dusdanig uitgebreid programma nodig dat dit door een professional moet worden ontwikkeld. Een voorbeeld is dat je roosters wil laten maken die ritten selecteerd die "logisch" op elkaar aansluiten, leuk maar als je Excel al zover denk te krijgen ben je een paar weken verder. Dit lijkt mij buiten de doelstelling van dit forum liggen.
Eigenlijk stel je hier niet een vraag (waar dit forum voor bedoeld is) maar probeer je een programma te laten maken zonder daar de kosten voor te hoeven dragen.
Ik stel dan ook voor dat je of kijkt naar een roosterprogramma of een ontwikkelingsbureau de opdracht geeft om een dergelijk programma te laten maken.

Veel Succes.

Hallo Elsendoorn2134,

Ik ga op zoek naar iemand die dit voor mij kan maken.
Bedankt dat er naar hebt willen kijken en voor het advies.

Groeten, August Koster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan