Hallo,
bij een verhuurlijst worden het aantal artikelen ingevoerd en ook het aantal weken/dagen dat een artikel wordt verhuurd. (gele cellen)
Vervolgens worden de artikelen die zijn verhuurd met aantal en totaalbedrag handmatig ingevoerd in een kostenoverzicht. (blauwe cellen)
Is er een mogelijkheid om bovenstaande via een formule/macro te laten plaatsvinden?
Hierbij moet als een artikel wordt verhuurd dit artikel automatisch worden opgenomen in het kostenoverzicht, incl. aantal en totaalkosten.
Alle ideeën en hulp zijn welkom. Bedankt alvast.
Bekijk bijlage Test verhuur.xlsx
bij een verhuurlijst worden het aantal artikelen ingevoerd en ook het aantal weken/dagen dat een artikel wordt verhuurd. (gele cellen)
Vervolgens worden de artikelen die zijn verhuurd met aantal en totaalbedrag handmatig ingevoerd in een kostenoverzicht. (blauwe cellen)
Is er een mogelijkheid om bovenstaande via een formule/macro te laten plaatsvinden?
Hierbij moet als een artikel wordt verhuurd dit artikel automatisch worden opgenomen in het kostenoverzicht, incl. aantal en totaalkosten.
Alle ideeën en hulp zijn welkom. Bedankt alvast.
Bekijk bijlage Test verhuur.xlsx