blackeagle67
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2009
Ik zoek een stukje code dat voor mij een volgende record ophaalt uit de database.
Ik heb gelezen dat javascript niet met mysql werkt dus moet ik voor ajax gaan.
Omdat ik geen kennis heb van ajax ben ik op zoek naar een voorbeeld.
Ik hebben een inlog scriptje en als je bent ingelogd kun je informatie gaan bewerken van andere gebruikers.
Het bewerken en opslaan gaat perfect.
Alleen als ik op een bepaalde pagina ben moet ik door op een knop te drukken de volgende record in de database kunnen bekijken.
Mijn stagebedrijf wil dan dat het script automatisch na enkele seconden de volgende record selecteert voor de gebruiker net zolang tot de laatste record is bereikt.
Ook andersom.
Ik heb het al met php gedaan zonder automatisch selecteren maar nu moet het dus nog met automatisch selecteren gemaakt worden.
Heeft iemand een goed voorbeeld voor mij?
Ik heb gelezen dat javascript niet met mysql werkt dus moet ik voor ajax gaan.
Omdat ik geen kennis heb van ajax ben ik op zoek naar een voorbeeld.
Ik hebben een inlog scriptje en als je bent ingelogd kun je informatie gaan bewerken van andere gebruikers.
Het bewerken en opslaan gaat perfect.
Alleen als ik op een bepaalde pagina ben moet ik door op een knop te drukken de volgende record in de database kunnen bekijken.
Mijn stagebedrijf wil dan dat het script automatisch na enkele seconden de volgende record selecteert voor de gebruiker net zolang tot de laatste record is bereikt.
Ook andersom.
Ik heb het al met php gedaan zonder automatisch selecteren maar nu moet het dus nog met automatisch selecteren gemaakt worden.
Heeft iemand een goed voorbeeld voor mij?