DutchxStylo
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 mei 2014
- Berichten
- 3
Hoi,
Ik ben redelijk nieuw op het gebied van excel en weet dat je meer kan met excel dan ik er van weet.
Nu ben ik op me werk ergens tegen aan gelopen en ben benieuwd of dit makkelijker kan.
Voor mijn werk maak ik regelmatig overzichten voor de klant, maar dit kost veel tijd en doordat het handmatig gebeurd kunnen er fouten ontstaan.
Het programma waar wij gebruik van maken is op maat gemaakt en kan dus alle info van de geselecteerde week naar excel exporteren.
Omdat hier ook info bij staat van overige opdrachtgevers vraag ik me af of het mogelijk is dit enigszins automatisch te sorteren en weer door te exporteren naar een nieuw excel bestand die alleen de benodigde info weergeeft.
Misschien komt de vraag nogal vaag over, maar ik hoor graag wat er eventueel mogelijkheden zijn.
Ik heb een voorbeeld bijgevoegd. Het is van belang dat alles op Code geselecteerd kan worden. Bekijk bijlage Test.xlsx
Alvast bedankt:thumb:
Ik ben redelijk nieuw op het gebied van excel en weet dat je meer kan met excel dan ik er van weet.
Nu ben ik op me werk ergens tegen aan gelopen en ben benieuwd of dit makkelijker kan.
Voor mijn werk maak ik regelmatig overzichten voor de klant, maar dit kost veel tijd en doordat het handmatig gebeurd kunnen er fouten ontstaan.
Het programma waar wij gebruik van maken is op maat gemaakt en kan dus alle info van de geselecteerde week naar excel exporteren.
Omdat hier ook info bij staat van overige opdrachtgevers vraag ik me af of het mogelijk is dit enigszins automatisch te sorteren en weer door te exporteren naar een nieuw excel bestand die alleen de benodigde info weergeeft.
Misschien komt de vraag nogal vaag over, maar ik hoor graag wat er eventueel mogelijkheden zijn.
Ik heb een voorbeeld bijgevoegd. Het is van belang dat alles op Code geselecteerd kan worden. Bekijk bijlage Test.xlsx
Alvast bedankt:thumb:
Laatst bewerkt: