• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch sorteren op basis van ingave via selectievakje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMW1975

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2014
Beste Excel kenners,

Ik zit met een vraag, ben er al tijden mee aan het worstelen kom er maar niet uit.

Ik ben een projectformulier (zie bijlage: Bekijk bijlage Projectformulier rev 2.xlsm) aan het opzetten, wat zoveel mogelijk digitaal ingevuld zal moeten worden.
het is nog lang niet af dus don't mind de belabberde opmaak.
wat mijn bedoeling is dat in de eerste sheet alles wordt ingevuld en met selectievakjes meewerkende bedrijven worden geselecteerd. Deze geselecteerde bedrijven moeten na selectie automatisch in een ondergelegen lijst (vanaf A33) weergegeven dienen te worden. Tot zover lukt dit mij, alleen wat mij niet lukt is dat ik er geen aan-ééngesloten lijst van kan maken (zonder wit regels) zonder dat ik dit steeds handmatig met filteren en "lege regels" moet doen.

Wat ik zoek is een VBA code of ander handigheidje waarbij de lijst vanaf A33 automatisch bijgewerkt wordt nadat ik een selectievakje heb geselecteerd en dat dan automatisch de lege rijen onder aan de lijst komen te staan. iig niet tussen de selecteerde bedrijven.

Hopelijk mijn vraag voldoende duidelijk gesteld en kunnen jullie mij hier mee helpen.

groeten
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan