automatisch stand-by

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
127
ik heb nu al 6 x mee achterelkaar mee gemaakt dat mijn computer automatisch op stand-by gaat.
Dan zit ik te msn en en dan houd hij zomaar op.

Wat zou dit kunnen zijn??


Ik denk dat het aan de hardware ligt daarom heb ik hier de vraag maar gesteld, als dit niet juist is, sorry!
 
Bij Eigenschappen voor Energie beheer ..StandBy op noot zetten
 
Bij Eigenschappen voor Energie beheer ..StandBy op noot zetten


hij staat bij mij op nooit, maar toch vliegt hij in de standby,

hij doet het alleen als ik hem ook gebruik, dus als ik wat typ bijvoorbeeld....
als hij gewoon op bureaublad staat, dan bliijft hij wel aan staan?
 
Beetje vreemd!..Doe voor de zekerheid eens onderstaande,je weeet maar nooit.

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

  • Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
2. Download en uitleg AdAware en laat het scannen.

3. Download en uitleg Spybot S&D en laat het scannen.

4. Download ATF cleaner (by Atribune)
  • Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
    Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
    Klik op de knop Empty Selected.

    Gebruik je ook Firefox als browser:
    Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    (dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")
    Klik op de knop Empty Selected.

    Gebruik je ook Opera als browser:
    Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    Klik op de knop Empty Selected.
    Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten
5. Start op in veilige modus

6. Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.

    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

    * Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.
7. Start weer op in Normale modus

8. Zijn er nog problemen, meldt het dan even.

Succes ;)

Groeten Bandit123 :)

Link Ad-Aware http://www.filehippo.com/download_ad-aware/
 
Hey heeft een paar dagen geduurd voordat ik het kon doen maar volgens mij is het goed gegaan wat je zei.

Ik kan ook altijd nog opnieuw windows erop zetten, dat is niet het meeste werk maar moet dana ook alles weer gaan installeren wat ik gebruik.


Dit is het rapport wat eruit is gekomen:

---------------------------------------------------------
AVG Anti-Spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at: 16:01:51 21-1-2007

+ Scan result:



C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins\npclntax.dll -> Adware.Zango : Cleaned.
:mozilla.51:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
:mozilla.93:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Atdmt : Cleaned.
:mozilla.78:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Bluestreak : Cleaned.
:mozilla.11:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Cleaned.
:mozilla.19:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
:mozilla.20:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
:mozilla.21:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
:mozilla.24:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
:mozilla.103:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
:mozilla.105:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
:mozilla.55:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Cleaned.
:mozilla.23:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Oewabox : Cleaned.
:mozilla.69:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Revenue : Cleaned.
:mozilla.68:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Sitestat : Cleaned.
:mozilla.76:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Sitestat : Cleaned.
:mozilla.77:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Sitestat : Cleaned.
:mozilla.88:C:\Documents and Settings\Ingrid\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\nuuhi056.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Sitestat : Cleaned.


::Report end


Bedankt voor je tijd en moeite



Vriendelijke groeten uit het hoge Noorden
 
Dat zijn Cookies,is niet zo belangrijk,maar netje schoon.

Het is niet alleen je scherm wat uit gaat toch ?.

Zet anders de instellingen eens een keer op tijden,herstart en zet weer op Nooit.

Nog een herstart en dan maar afwachten.

Verder zou ik niet weten.
 
Mijn hele computer ging uit, hij sloeg zomaar uit en zei dat hij in standby modus werd gezet, als ik dan weer op het start knopje van de computer drukte ging hij weer aan en begon hij waar ik mee bezig was.
Maar ik denk dat ik het zelf al heb gevonden.

Hij ging uit als ik aan het typen was, dus als de computer gewoon aan stond dan bleef hij wel aan staan en als ik alleen wat met de muis deed ook wel.

Mijn toetsenbord is nog maar een half jaar oud maar ik heb een heel oud toetsenbord aangesloten op mijn computer en hij valt niet meer uit..

Ik weet niet wat het is, maar denk dat het nu is opgelost


Bedankt voor je tijd en moeite


Vriendelijke groeten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan